Wednesday, July 9, 2008

Zomervakantie


Het is overduidelijk zomervakantie in het land, in ieder geval hier wel. De straten zijn uitgestorven, de bezetting is minder op het werk en anders heb je het met mensen over de vakantie. Je zou eigenlijk gaan denken dat je wel op vakantie moet, als je met mensen praat. De meeste actuele vraag is op het moment toch: 'Ga je nog op vakantie?'


Nu ga ik al jaren niet meer op vakantie in deze tijd en daarom vind ik die weken ook altijd heel saai. Niks om naar uit te kijken, iedereen is wat onrustig en weinig afspraken in je agenda. Inmiddels heb ik daar wel een remedie voor gevonden, namelijk vrije dagen plannen voor en na de zomervakantie. Nu kan ik voor die tijd even afstand nemen en ik heb ook iets om naar uit te kijken! Tja, je moet wat verzinnen.


Maar toch, was het maar vast september...;)

No comments: