Monday, July 21, 2008

Een geslaagd weekend


Er zijn van die momenten waar je onwijs van kunt genieten. Dat zijn meestal hele simpele dingen. Nu kan ik een heel betoog gaan houden over waar ik allemaal van kan genieten, maar afgelopen weekend was eigenlijk een goed voorbeeld.

Afgelopen zaterdag moest ik overdag nog werken, maar daarna begon mijn weekend. Ik zou ’s avonds uit eten gaan met vriendin A. We zouden even een hapje gaan eten bij Chillers. Ik vind het heerlijk om uit eten te gaan met mijn vrienden of familie. Dus ’s avonds zijn we lekker gaan eten. Ik was er al een tijd niet meer geweest, maar je kunt daar toch zo heerlijk eten. Daarna terug naar mijn huis gegaan en toen kwam vriendin B. ook nog eens langs. Heerlijk zo’n meidenavond, weer zo’n heerlijk moment.

De volgende dag was ik op tijd weer wakker, stootte ik mijn hoofd. Dat was niet echt een geslaagd begin van de dag, want ik begon dus met hoofdpijn. Tja, life sucks. Mijn ouders waren ook al snel ter plaatse, want mijn verjaardag werd die dag natuurlijk gevierd. Mijn moeder had haar beruchte soep en kwarktaart klaar gemaakt.

Vanaf 13.00u was de visite welkom. Vriendin B. en A. zaten als eerste in de kamer, die wilde niets missen. ;) De rest van de visite kwam daarna ook binnen druppelen. Al mijn vrienden waren er (ik miste 1 vriendin) en voor de rest was mijn familie er en mijn tante A. ‘s Avonds bleef eigenlijk iedereen eten. Voor 14 man koken vond ik een beetje te veel, dus ik heb mijn broertje wat pizza’s en pasta’s laten halen bij Da Enzo. Iedereen was verrast over het lekkere eten. Ja, dat was het ook.

Rond 21.00u waren de meeste mensen weg, mijn ouders stonden ook op het punt te vertrekken. Maar er waren nog 2 mensen over, raad maar wie? Natuurlijk, vriendin A. en B. Ze hadden besloten dat we een toetje gingen eten bij Chillers. Ik had die dag daarvoor als toetje een warme wafel met vanille ijs, verse aardbeien, chocoladesaus en slagroom gehad. Nu wilden zij dat ook.

Uiteindelijk zijn we naar Chillers gelopen (was eigenlijk heel lekker om even buiten te lopen), bleek dat ze ons favoriete toetje niet meer hadden, want de aardbeien werden te duur. He shit, maar we mochten wel een ander toetje bestellen. Dat was ook erg lekker en toen kwam er een einde aan deze geslaagde dag. Tja, aan alles komt een eind. Bedankt allemaal!

3 comments:

On the Run said...

Heb weer een leuk feestje gemist hoor ik wel :( Maar ik kom het goed maken :) PS Cool trouwens van je laptop, nu ben je helemaal mobiel hihi

Simone said...

Voortaan mijn zus ( vriendin A. ) niet meer zo lang stelen hé :P haha nee hoor ik heb ook een heerlijke tijd met haar doorgebracht.....gezellig hé, die moet wat vaker deze kant van het water bezoeken.....vind ik nou ook

Sanne Scholte said...

hahaha ik hoor het alweer, ik moet snel weer langskomen ;-)

Komt goed hoor, en Siep ik zie je zowieso over 2 weekjes, zo niet eerder wellicht...

Was een ontzettend gezellig weekend en meiden bedankt voor het luisterend oor :D