Wednesday, July 16, 2008

Energie-level laag


Vannacht heb ik heerlijk geslapen, vanmorgen goed opgestaan en vandaag lekker gewerkt. Eigenlijk ging alles goed. Totdat er weer een vraagje kwam van de hypotheekadviseur over iets wat niet voor elkaar was. Ik merkte dat ik ineens werd overvallen door vermoeidheid. Raar eigenlijk, een jaar geleden had ik dit fluitend opgelost, nu verlaagt mijn energie-level gelijk tot beneden peil. Sinds ik ziek ben (geweest) merk ik dat ik dingen minder goed kan incasseren, sneller mijn concentratie verlies en niet meer alles tegelijk kan toepassen. Waar multitasking altijd mijn grote kracht was, is dat nu niet meer zo vanzelfsprekend. Vanaf het moment dat ik die moeheid begin te voelen is het over en uit. Er dringt niet zoveel meer tot me door, ik ben vol, er kan niets meer bij. Aangezien mijn batterij op dit moment ook leeg is, wordt het vanavond op de bank hangen. De tv aan en mijn verstand op nul. Eigenlijk stiekem ook best lekker.


Maar dan kijk je in je brievenbus en wat zie ik daar? Kaartjes van allemaal lieve mensen voor mijn verjaardag, waaronder 1 die ik echt niet had verwacht. Dan verschijnt er in ieder geval weer even een glimlach op mijn gezicht. En daarna weer lekker verder op de bank hangen. :D

1 comment:

Sanne Scholte said...

Oh heerlijk, ben nu ook lekker aan het bankhangen :D