Thursday, July 10, 2008

Ontwaken


Gisteravond naar bed gegaan met het idee dat ik zo lang blijf liggen als ik zin heb. Heerlijk, ik ben rustig in slaap gevallen. Vanmorgen word ik rond 09.00u wakker, omdat ik moet plassen. Grmpf...heel irritant vind ik dat altijd. Maar goed, ik duik daarna gewoon mijn bed weer in. Dan word ik gebeld. Helemaal niet erg, dacht ik, goede reden om mijn bed uit te blijven. Maar heel eerlijk gezegd zou ik nu wel weer terug naar mijn bed willen. Die regen die ik zie als ik uit het raam kijk zal daar ook wel niet aan mee helpen. Toch blijf ik mezelf tegen houden om weer mijn bed in te kruipen. Ik wil nog even wat dingen doen vanmorgen, daarna lunchen met mijn vriendin en dan nog werken tot middernacht. Nee, ik kan het me niet veroorloven om weer te gaan slapen. Hoop dat ik snel het idee van mijn bed uit mijn hoofd krijg...

1 comment:

Simone said...

kon je niet ff melden dat je een blog hebt :p, maareh, dat bed idee is denk ik niet weggegaan :p