Saturday, July 19, 2008

Handig, zo'n laptop!


Altijd vond ik een laptop wel wat, maar ik werkte altijd prima met pc’s. Er was een tijd dat laptops veel duurder waren dan pc’s. Als ik mensen om me heen dan bezig zag met een laptop dacht ik altijd: Best wel praktisch dat je hem overal mee naar toe kan nemen. Maar goed, ik had al een pc en vond het niet nodig om dan nog geld te investeren in een laptop.

Toen mijn vader hoorde van mijn studeerplannen, zei hij: “Als je bent aangenomen, vraag ik je moeder mijn laptop te herprogrammeren en dan mag je die van mij gebruiken voor je studie.” Lief van mijn vader dat ik zijn laptop krijg voor mijn studie. Voor de studie is het inderdaad wel handig. Nu kan ik die altijd meenemen en overal aan het werk waar het maar nodig is.

Op mijn verjaardag kwam mijn moeder aanzetten met de laptop. Vanaf nu mag ik er gebruik van maken. En ik ben er blij mee. Nu zit ik heerlijk relaxed op de bank mijn blog te schrijven.

Ik ben nu helemaal klaar om te gaan studeren!!

1 comment:

Anonymous said...

Hey Martina,

Ik heb je blog vanochtend gevonden zag hem toevallig in je Hyves.
Heb het allemaal even vlug doorgelezen en vond het hartstikke leuk. Zal zeker vaker even lezen.

We zitten nu klaar om naar Emmeloord te gaan want vandaag vier je je verjaardag. Tot straks haha Ina