Wednesday, July 30, 2008

Astro TV


Mijn favoriete televisieprogramma is natuurlijk Astro TV. Lijkt me duidelijk! Nou, niet dus. Vroeger vond ik de belspelletjes niks, astrologische programma’s zijn er voor in de plaats gekomen, dat is ook niks. De belspelletjes hadden in ieder geval nog iets lolligs over zich, Astro TV vind ik gewoon een programma om depressief en chagrijnig van te worden. Maar gelukkig hebben heel veel belspel-presentatrices op deze manier weer een plek gekregen!

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof absoluut dat er meer is tussen hemel en aarde, ben er alleen nog niet uit wat. De dag/week/maand/jaar horoscoop vind ik altijd grappig om te lezen, maar er klopt bijna nooit iets van. Wanneer het wel klopt is het vaak zo algemeen dat het op iedereen van toepassing is. Wel geloof ik in het feit dat geboortehoroscopen een heel reeël beeld scheppen van je karakter. Bij mijn geboortehoroscoop is het gewoon eng hoeveel overeenkomsten het heeft.

Gisteren zag ik bij Netwerk een item over dat alle astrologische tv programma’s oplichterij zijn. Mensen worden uitgemolken, want er wordt gezegd dat wanneer je belt je direct iemand aan de telefoon kan krijgen. Dit gebeurt vaak niet. Daarnaast vinden gedupeerden dat ze te algemene antwoorden hebben gekregen. Misschien kan een bepaalde afdeling bij MP er wat mee? :D

De SP is overigens al een actie begonnen, door middel van het verzamelen van negatieve ervaringen rondom deze programma’s (erg leuke naam voor die actie overigens):
http://www.sp.nl/nieuws/actie/sterrenbeeldmelkkoe/

No comments: