Thursday, July 17, 2008

Jarig!


De grote dag is aangebroken, ik ben een dagje ouder geworden. Tja, ik kondig het nu wel groots aan, maar het lijkt niet zo'n grote dag. Gewoon gewerkt (natuurlijk getrakteerd), dus het voelde wel als een normale dag. Met het verschil dat ik nu meerdere dozen zeebanket naast me had liggen. Ook niet gek!


Op dit moment heb ik 1 kado (letterlijk) binnen: Een halve kaascroissant. Heel lief van mijn collega dat ze die wilde delen, omdat ze het zielig vond dat ik boterhammen met smeerkaas ging eten op mijn verjaardag. Ja, het was karig in mijn koelkast vanmorgen.


Wat ik altijd erg leuk vind aan jarig zijn is alle lieve kaartjes, smsjes en krabbels die je binnen krijgt. Het is toch leuk om te weten dat mensen aan je denken met je verjaardag.


Nu ben ik thuis en eigenlijk best moe na een drukke dag. Tijd om even een dutje op de bank te doen, denk ik, dan ben ik vanavond goed uitgerust voor de visite. Een paar mensen maar, want het gros komt toch echt komende zondag. Altijd erg leuk om mijn vrienden en familie die dag om me heen te hebben, dat is misschien nog wel het allerleukste van jarig zijn!

2 comments:

Sanne Scholte said...

zo en dan nog tijd nemen om een blog te schrijven ;-)

Ik had je al even gebeld, maar nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag, we zien elkaar snel!

-x-
Sanne.

elbakero said...

Gefeliciteerd. Hoop dat je een leuke avond hebt gehad!