Tuesday, July 15, 2008

Massage


Eén keer in de week heb ik mijn verwenmoment: Massage. Vanavond was het weer zover. Sinds ik onder behandeling ben, ga ik met sprongen vooruit. Ik voel me echt veel meer in balans. Natuurlijk is het niet altijd even prettig, want ik heb best wat rotplekjes in mijn lichaam, maar na die tijd voel ik me heerlijk. Even onder de douche als ik weer thuis kom en dan voel ik me lekker ontspannen.


Vaak zitten we ook te praten over de dingen des levens tijdens die massage. Het is dus niet alleen mijn verwenuurtje, maar ook al mijn ergernissen gooi ik even aan de kant. Het werkt echt therapeutisch. Ik leer dingen daardoor ook echt anders te benaderen waardoor ik nog veel meer rust krijg. Goed toch?


Jammer genoeg moet ik voorlopig even zonder mijn verwenuurtje. De komende weken is mijn masseuse op vakantie. Dan moet ik mezelf maar masseren. ;)

3 comments:

Sanne Scholte said...

oh heerlijk!

Tja je kan natuurlijk een masseur voor je verjaardag bestellen ;-)

The world according to El said...

Of een heel lekkere masseur zoeken die je heel graag een uurtje wil verwennen eeehhhh masseren bedoel ik

daydreamer said...

Tja, genoeg te vinden op Marktplaats. Jullie brengen me op een idee! :D