Saturday, November 1, 2008

Stress? Welnee!


Nu heb ik alleen maar enthousiaste verhalen verteld over naar school gaan, maar nu komt het ergste van school: de toetsweek! De komende 2 weken ben ik vrij, maar dat betekent leren, leren, leren en…schrijven. Oftewel de afronding van dit blok. Enige stress heeft zich de laatste week wel ontwikkeld, want je wil zo graag goed beginnen. Nu hopen dat ik dit ook werkelijk waar kan maken. En natuurlijk is het niet erg als ik iets niet haal, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk eruit halen. Anders lijk ik wel een atleet die niet wil winnen, haha. Dus als ik de komende 2 weken weinig van me laat horen of ronduit slecht gehumeurd ben? Sorry, het zijn de toetsen… Goed excuus, nietwaar? ;)

3 comments:

elbakero said...

AAAAAAAAhhhhhhhhhhh, de toetsweken.

Succes!!

Anonymous said...

hey heel veel succes.

Sanne Scholte said...

haha goed excuus...heel veel succes het gaat je vast lukken!