Tuesday, November 4, 2008

Is het al bijna weekend?


Ken je van die dagen dat je zou willen doorspoelen naar het weekend? Ik heb die dagen op het moment. Ik moet nog een aantal dingen voor school afronden en ik zal blij zijn als ik dat gedaan heb. Donderdag ga ik het inleveren, dus dan zou ik klaar moeten zijn. Verder gebeurt er daarnaast ook weinig spannends op het moment en ik heb wel weer leuke afspraken voor het weekend. Daar heb ik erg veel zin in. Maar ik zit net na te denken dat het niet zo'n goed idee is om door te spoelen naar het weekend, ik wil toch morgen mijn massage niet missen. Nog even doorwerken dus, en dan weer ontspannen. ;)

2 comments:

The world according to El said...

Ja die dagen ken ik, heb ik eigenlijk iedere week :-) Enne comedy net vind ik ook helemaal top!

Sanne Scholte said...

oh lekker een massage... :D