Wednesday, November 12, 2008

Toetsen voorbij


Vandaag had ik mijn laatste toets voor dit blok, dus ik ben klaar. Gelukkig wel, ik ben echt blij. Maar het was gelijk ook het moeilijkste wat ik moest doen. Het ging over 4 onderwerpen en het was behoorlijk pittig. Dat vond ik niet alleen, maar iedereen die ik gesproken heb. Ik heb overal wat ingevuld en gewoon geluld als brugman. En nu maar hopen dat ik zo genoeg punten heb verzameld, maar ik ga uit van een herkansing. We hebben het wel gelijk gevierd dat we klaar waren. We zouden met ons taakgroepje eten en dus wat koken, maar na de toets keken we elkaar aan en zijn regelrecht naar de snackbar gegaan. Na zo'n toets heb je zin in iets ongezonds. Daarna ben ik nog lekker even in de studentenflat blijven hangen (was gezellig!) en nu zit ik weer thuis in Emmeloord. En ik hoef het hele weekend niets voor school te doen!!!

3 comments:

The world according to El said...

Komt vast goed, ik heb er alle vertrouwen in

elbakero said...

nou, dat zal wel een lekker gevoel zijn!

Kun je mooi naar de intocht van Sinterklaas als je toch niet hoeft te leren :-)

Sanne Scholte said...

Heerlijk! Nu genieten en op naar het volgende blok :D