Wednesday, November 5, 2008

Obama's change


Het is toch wel het nieuws van de dag. De verkiezingen in Amerika zijn geweest en Barack Obama en Michelle krijgen de eer om het witte huis te gaan bewonen. Een heel verrassende uitslag was het niet, want Obama lag al voor. Toch heeft iedereen het erover. Een heleboel mensen vinden het een begin van een nieuw tijdperk. Het is in ieder geval wel een opvallende keuze voor zo’n conservatief land als Amerika. Ik ben heel erg benieuwd naar de komende maanden. En voor wie wil weten wie ik had gekozen, ik hoor bij de 88% van Nederland die voor Obama had gekozen wanneer we Amerikaan waren geweest. Ik zou trouwens in Nederland ook liever kiezen tussen 2 opties bij de verkiezingen, lijkt me makkelijker dan die hele lijst door te worstelen op zoek naar een geschikt persoon.

No comments: