Sunday, November 9, 2008

Mijn oma's


Helaas zie ik mijn oma’s weinig. Ze wonen allebei te ver weg om vaak naar ze toe te gaan, de één in Baarn en de ander in Amsterdam Zuidoost. Allebei kunnen ze niet uit zich zelf de afstand bereizen, dus gaan we altijd die kant op of we halen ze op. Mijn oma uit Baarn heeft de afgelopen 2 weken in het ziekenhuis in Amersfoort gelegen. Gelukkig is ze nu weer thuis. Vorige week zondag kwam mijn moeder met het idee om met zijn 2-en met de trein naar Amersfoort te gaan om oma te bezoeken. Oma wist van niks en was blij om mij te zien. En ondanks dat ze er steeds slechter uit gaat zien ben ik ook blij haar te zien. Mijn oma uit Amsterdam Zuidoost had gisteren bedacht dat ze naar de verjaardag van mijn broer wilde komen en had een lift geregeld. Zo leuk! Afgelopen week dus beide oma’s gezien en kan ik er weer even tegenaan. Toch fijn dat ze beiden nog leven en ik zo lang van ze kan genieten.

1 comment:

Sanne Scholte said...

Is toch fijn dat er altijd wel weer een manier gevonden kan worden om je familie te zien!