Sunday, November 30, 2008

Tv-marathon


Hebben veel mensen tv gekeken afgelopen nacht? Tenslotte was er een tv-marathon van Mooi! Weer de Leeuw. Ik begon gisteravond te kijken en toen kon het me niet gelijk boeien, dus ik ben verder gezapt. Veel later in de nacht heb ik nog een stuk gekeken en op dat moment vond ik het zo interessant dat ik heb overwogen om de hele nacht wakker te blijven. Dat leek me niet zo verstandig, aangezien ik 2 lange dagen had gehad. En eigenlijk kon ik mijn ogen ook niet meer open houden. Ik heb toen besloten dat ik een gedeelte van die nacht zou opnemen op mijn harddisk. Vandaag dus lekker voor de buis dat gedeelte bekeken. Misschien had ik dat beter niet kunnen doen, want ik heb spijt gehad dat ik niet alles heb gezien. Wat was het leuk om te kijken. Er is zoveel gebeurd en er zijn ook zoveel bekende Nederlanders voorbij gekomen. In ieder geval was het heel afwisselend. Jammer dus dat ik niet wakker ben gebleven. Maar gelukkig bestaat er nog zoiets als Uitzending Gemist. Zijn er mensen die wel de hele nacht wakker zijn gebleven om te kijken?

2 comments:

On the Run said...

Nee, Paul de Leeuw is voor mij geen reden om wakker te blijven. Trouwens, het moet wel een verrekte goede reden zijn wil je mij uberhaupt wakker houden

Simone said...

af en toe kan ik hem waarderen maar ik denk dat dat moment niet 's nachts zal zijn haha :)