Wednesday, November 19, 2008

Magic socks


Vorig winter waren mijn sokken verdwenen. Ik had net een aantal paar nieuw gekocht en toen waren ze na 1 wasbeurt verdwenen. Het vervelende was alleen dat ik die was niet had gedaan, maar mijn moeder. Dus ik zei tegen haar dat de helft van 3 paar sokken verdwenen waren en vroeg waar ze waren. Ze zei dat ze echt alle was had gewassen. Toch miste ik sokken. Dus ik snapte er helemaal niets van. Afgelopen jaar heb ik me vaak afgevraagd waar die sokken nou gebleven waren. Vandaag doet mijn moeder een trui aan en wat valt eruit? Mijn sokken. Tja, dat krijg je als je truien in de zomer niet aan doet, haha. Dus gelukkig heb ik ze weer terug, maar ik had natuurlijk net een maand geleden maar nieuwe sokken gekocht. :D

3 comments:

The world according to El said...

Als je toch eens wist hoe vaak ik dat heb met sokken :-(

Anonymous said...

Ik ben bij elke was wel een paar sokken kwijt..

Anonymous said...

ik blijf sokken aan het bij elkaar zoeken. de kids presteren iedere keer weer ze kwijt te raken haha