Saturday, November 29, 2008

Dagje Amsterdam


Vandaag lekker naar Amsterdam geweest. Iemand die ik heb leren kennen in Ghana zou een weekendje in Amsterdam zijn. Omdat ze in Duitsland woont of de hele wereld over reist, heb ik haar sinds die tijd niet meer gezien. Een goede reden om elkaar dus te ontmoeten in Amsterdam. Vriendinnetje mee en het was hartstikke gezellig. We hebben allemaal dingen gedaan die je als toerist hoort te doen. Voelde me zelf haast een toerist. En ja, een rondvaart hebben we ook gedaan. Foto’s heb ik niet, maar die hoop ik komende week te ontvangen. Het was in ieder geval onvergetelijk en we zijn weer helemaal bijgepraat. Hoop dat we dit snel weer kunnen doen!

1 comment:

Sanne Scholte said...

Hey, was gezellig!

Was kapot maar het was leuk weer eens in Amsterdam te zijn en met de trein is dat nog best relaxed, beter als met de auto iig ;-)

Moeten we vaker doen!