Friday, November 14, 2008

Guinness book of records


Mijn broer was vorige week jarig en heeft allemaal leuke kadootjes gekregen waar ik niet over uit zal wijden. Er was 1 kado waar ik me vervolgens ruim een uur mee heb vermaakt en dat is het boek 'Guinness world records 2009'. Dit zijn dus alle verbeterde of nieuwe records van het laatste jaar in een boek. Alle records die ooit behaald zijn staan in het Guinness book of records. Dit is dus een complete versie.

In dat boek van 2009 staan echt de meest bizarre, grappige, leuke en interessante records. Dus ik kon niet meer stoppen met lezen, want wat halen mensen allemaal niet uit om ergens de beste in te zijn en dan vervolgens in het beroemde boek te komen. Daarnaast staan er ook dieren met bijzondere eigenschappen in, dus de grootste, de gevaarlijkste, enz. Niet echt informatie waar je heel veel aan zult hebben qua algemene kennis, maar altijd leuk om zo'n raar record eens te noemen als je op een feestje staat. Gegarandeerd lol! Echt mensen, dit boek is een aanrader.
Nu heb ik eigenlijk besloten dat ik ook in dat boek wil, de komende tijd ga ik nadenken over een recordpoging. Nee hoor grapje, ik kijk liever naar anderen die zo'n poging doen. ;)

1 comment:

The world according to El said...

Het langst in bed liggen lijkt me wel wat of het langst luieren heerlijk