Tuesday, November 25, 2008

Kaartje bezet


Al een tijdje vroeg ik me af wie er zin heeft om mee naar Tarzan te gaan omdat we nog een kaartje over hadden, maar ik wist niemand. Nu zullen een heleboel mensen denken, daar moet toch iemand voor te vinden zijn? Ja, dat is helemaal waar, behalve als het op Eerste Kerstdag is. Want wie laat zijn/haar familie in de steek met Kerst om mee te gaan naar Tarzan? Ze bestaan, want ik heb gezelschap gevonden naast mijn familie. Iemand van school had wel zin om mee te gaan en dat vind ik zo leuk. En we zijn allemaal blij dat het kaartje bezet is. Nog een maandje wachten, maar ik heb er nu al zin in.

7 comments:

Anonymous said...

Ben ook blij hoor. Anders is het toch zonde. Voor jou vind ik het ook erg leuk.
Jammer dat er zo weinig mensen reageren op je blogs. Misschien moet je meer reclame maken haha.
Ze zijn toch echt leuk om te lezen.

The world according to El said...

Hartstikke leuk, ben er ook geweest en het was geweldig!! Veel plezier

Sanne Scholte said...

Oh ik weet wel iemand :P haha

Fijn dat je iemand gevonden hebt, toch leuk met kerst naar de musical!

-x-
Sanne.

Simone said...

tarzan is coool, ook die cd is al grijs :)

On the Run said...

hij is super goed die musical. Heerlijk gewoon.
En ook al reageren we niet altijd, ik lees je blog wel altijd hoor

Sanne Scholte said...

Ik lees je blog wel hoor, hij staat in m'n rss reader :D

daydreamer said...

Hihi, mijn moeder mag vaker zeggen dat er wat weinig mensen reageren. Er komt gelijk een hoop aanloop. Ach, ik had geen klachten, alhoewel reacties altijd leuk zijn natuurlijk.