Sunday, November 16, 2008

Voor het eerst


Net weer in Leek aangekomen en ik heb een heerlijk ritje gehad met de auto. Ik had lekker de muziek aan en dit keer zat de cd van de musical Tarzan in de cd-speler. Dat is echt een cd waar ik van de eerste tot de laatste noot van kan genieten. Het bezorgt me nog steeds kippenvel, terwijl ik die cd inmiddels al honderden keren heb gehoord. Er staat één nummer op de cd waar ik heerlijk op weg kan zwijmelen. Het is het nummer ‘Voor het eerst’. Dit nummer beschrijft het gevoel van verliefd zijn en dit wordt zeer romantisch omschreven. Elke keer voel ik ook een soort van verliefdheid over me heen komen, zo goed komt het bij me binnen. Geloven in die liefde dat je hart telkens een slag over slaat als je die liefde ziet is een mooie gedachte. Of het reëel is? Misschien wel niet, maar dromen mag en daarom voel ik me ook heel even in de 7e hemel wanneer ik dit nummer hoor.

2 comments:

Sanne Scholte said...

Hey die had ik ook aanstaan onderweg (na mama mia) hihi wat een toeval!

Simone said...

ik heb de inhoud van cd dan op de sd in mijn auto gezet. Dus grijs draaien kan ik het niet noemen maar zo is het wel :)