Monday, October 27, 2008

Terug in het ritme


Yes, ik mag weer naar school! Dat dacht ik echt gisteravond. Hoewel ik genoten heb van de herfstvakantie vind ik het heerlijk om weer in het ritme te komen. Vanochtend al vroeg begonnen om me voor te bereiden voor school en toen de bus gepakt naar Groningen. Op dat moment dacht ik: Daar zit ik weer! Maar toen reed ik weer door de stad en voelde ik me meteen weer thuis. Heerlijk het ritje op de fiets door de stad. Even bijgepraat met de meiden en toen begonnen aan onze opdracht. Dat ging eigenlijk ook vlekkeloos, dus nog meer tijd om bij te praten voordat het college begint. College was weinig vernieuwend, maar herhaling is ook prima. Daarna lekker lasagne gegeten met de meiden, was reuze gezellig. Een betere eerste schooldag kan je toch niet hebben? ;)

3 comments:

Anonymous said...

Riep je dat vroeger ook?Yes ik mag weer naar school?
Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt daar..

Sanne Scholte said...

hihi grappig...

maar zeker een geslaagd dagje zo te horen, toppie!

The world according to El said...

Iedereen wil straks weer studeren met al die enthousiaste verhalen :-)