Saturday, October 11, 2008

Hot en spicy


Op dit moment zit ik lekker op de bank De Lama’s te kijken, maar ik ben eigenlijk aan het bijkomen van vanavond. Na het werk ben ik langzaam begonnen aan de voorbereidingen voor het eten. Vanavond had ik eters. Erg leuk, maar ik wilde er iets speciaals van maken. Ik heb meer dan 10 kookboeken, maar toch besloten om iets van het internet te halen. Het werd een pasta met een pittige tomatensaus. Knoflook, salami en chilipeper zat er o.a. in. Het leek mij wel lekker om spaghetti met iets pittigs te hebben, maar het was iets te pittig wat mij betreft. Het was heel lekker, maar ik denk dat ik iets te ruim ben geweest met de spicy ingrediënten. Volgende keer dus wat minder. Gelukkig had ik daarnaast een frisse komkommersalade, dus zo konden we die hete pasta een beetje blussen. Het toetje was een succes. De bananen cappuccino vlaflip is echt een aanrader. Ik heb hem al een paar keer gegeten en hij blijft lekker. Nu is de visite weer weg en heb ik net opgeruimd. Zo maar lekker naar mijn bedje, want ik ben het zat.

No comments: