Sunday, October 5, 2008

Daar ben ik weer!


Het is alweer een tijdje terug dat ik een blog geschreven heb. Gelukkig hebben ook een aantal mensen mijn verhalen gemist, want ik kreeg toch wel eens de vraag of ik al een nieuwe blog aan het voorbereiden was. Afgelopen weken is het druk geweest en dan was ik het wel zat was met mijn pc wanneer ik klaar was met mijn studie. Op school gaat alles goed, sommige dingen moeten nog wennen, maar over het algemeen is het erg gezellig en leerzaam natuurlijk.
Afgelopen weken eigenlijk vooral gestudeerd en gewerkt, dus dat is niet erg spannend. Daarnaast nog wat uitjes gehad. Etentje met mijn klas, feestje van vrienden, feestje van mijn vader, geslaagden-borrel, enz. Ook heb ik ontdekt dat ik eigenlijk dagelijks wel wat kan vertellen over mijn OV-avonturen, want wat ik allemaal niet mee maak in de bus. Ik geniet er eigenlijk wel van.
Deze week ook niet echt bijzondere dingen beleefd. Of nou ja, misschien het feit dat ik naar de masseuse ben geweest en dat heerlijk vond, of dat ik in totaal meer dan 6 keer nat geregend ben, dat mijn broek ineens spoorloos verdwenen was (inmiddels weer gevonden), dat we het op school over sterfelijkheid gehad hebben en dat je dan wel even bij je eigen sterfelijkheid stilstaat. Genoeg gebeurd dus.
Zometeen wordt ik opgehaald door mijn broer en ga ik terug naar Leek, want morgen begint weer een nieuwe schoolweek. In Leek ga ik nog even met de familie 'Op zoek naar Joseph' kijken. Dat is ons zondagavondritueel. Lekker relaxed dus!
Ik zal proberen de komende tijd wat frequenter te posten op mijn blog. Ik beloof niets, maar ik doe mijn best. To keep everything updated!

1 comment:

Simone said...

Hehe, we zijn weer een beetje op de hoogte :)

Tof dat je zo geniet van je studenten leventje :)