Sunday, October 12, 2008

Ongeregeld huishouden


Wat zal ik blij zijn als ik volgende week herfstvakantie heb. Lekker een weekje relaxen en mijn eigen dingen doen. En dan vooral een weekje in mijn eigen huis verblijven. Het is helemaal niet erg om in 2 huizen te leven, maar ik ben soms de draad in mijn eigen huishouden kwijt. Echt heel maf! Gisteren toen ik aan het koken was, wist ik sommige dingen niet meer te vinden. Het is een beetje raar om je eigen spullen niet weten te vinden. Dat komt natuurlijk ook omdat mijn huishouden wordt gedeeld. En dan blijken ineens spullen op een andere plaats te staan of je merkt dat iets op was waarvan jij dacht dat je het nog had. Daarnaast mis ik soms spullen en dan blijken ze nog in Leek te liggen. Een beetje verwarrend, maar ik kan er wel om lachen. Toch heb ik echt zin om een weekje in mijn eigen huis door te brengen. Misschien lukt het mijn chaotische aard dan ook om wat orde op zaken te stellen in mijn ongeregelde huishouden. Hopen mag toch?

1 comment:

Anonymous said...

ik zeg altijd er gaat niks boven dan lekker in je eigen huisje aanrommelen.