Wednesday, October 8, 2008

School, school en nog eens…


Lekker een dagje lesvrij geweest vandaag. Helaas ben ik praktisch de hele dag met school bezig geweest. Zojuist ben ik er maar mee gestopt, alles heeft me meer tijd gekost dan gepland. Je hebt van die dagen. Ik heb wel leuke dingen gedaan, want ik mag een stemonderzoek voor morgen voorbereiden. Bij interne stage mogen we al onderzoeken doen bij proefpersonen. Alleen krijgen we vanaf morgen een echte ‘case’. De eerstejaars studenten worden normaal door derdejaars gescreend, maar vanwege een tekort aan mensen gaan sommige tweedejaars nu ook die onderzoeken afnemen. Hartstikke leuk, morgen begint de eerste ronde. Ik heb al iemand toegewezen gekregen en ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Verder wat dingen uitgezocht hoe ik dit blok moet afronden. Tenslotte mag ik over 4 weken toetsen doen en dan wil ik wel voorbereid zijn natuurlijk. Maar ik klaag niet, het is allemaal hartstikke leuk!

2 comments:

Anonymous said...

Wat fijn dat je opleiding nog steeds zo goed bevalt!

The world according to El said...

Het klinkt ook allemaal heel leuk! Geniet ervan