Monday, October 20, 2008

Herfstvakantie


Eindelijk, ik kan nu echt gaan genieten van mijn herfstvakantie. De afgelopen dagen had ik het nog veel te druk, maar vandaag had ik eindelijk een dagje niets. Daar heb ik dan ook flink van genoten, het was een heerlijke dag. Ook qua weer zat het prima mee. Even een tochtje op mijn fiets gedaan, pantoffeltjes gekocht en een nieuwe bende sokken. Netjes mijn rekeningen betaald en ga zo maar door. Klinkt allemaal burgerlijk, nietwaar? Ja, ik schrik er ook van.

Maar goed, ik heb dus herfstvakantie. Of eigenlijk, onderwijsvrij. Dat houdt eigenlijk min of meer in dat je niet naar school hoeft, maar beter wel wat aan school kan doen. Dat ga ik dus ook maar doen de komende week. Portfolio’s en toetsen voorbereiden, inderdaad, ik kan ook wel wat leukers bedenken. Ach, alles wat ik nu doe hoef ik de komende weken niet meer te doen. Maar ik heb besloten dat ik ook wel een beetje mag genieten, daar zijn vakanties toch voor?

No comments: