Monday, October 6, 2008

Pantoffeltjes


Nu de nachten weer langer en de dagen weer korter worden krijg ik ook weer de behoefte om huiselijk op de bank te zitten. Televisie aan, verse pot thee, chocola erbij en mijn schoenen uit. Het liefst doe ik dan mijn pantoffels aan. Dat is best raar, want ik heb eigenlijk bijna nooit pantoffels gedragen in mijn leven. Ik hield altijd mijn schoenen aan in huis. Dit is vorig winter veranderd toen ik veel thuis liep. Ik had pantoffels voor 5 euro gekocht en daar heb ik de hele winter op gelopen. Aan het eind van de winter waren ze totaal afgedragen, er zaten gaten in, de zool lag er half af. Dus ik maar eens kijken naar nieuwe pantoffels. Wat denk je? Het winterseizoen was ten einde en de pantoffels bestonden niet meer. Nergens meer pantoffels, nou ja, in ieder geval niet meer in mijn maat. Het laatste restje winter op mijn kapotte pantoffels rondgelopen. In de zomer miste ik mijn pantoffels niet, dan loop ik op mijn slippers. Maar nu is de tijd van de pantoffels weer aangebroken en ik heb nog steeds geen nieuwe pantoffels. Heeft iemand ze al in de winkel gezien?

3 comments:

Anonymous said...

Heb je al in schoenen winkels gekeken???
Ik moet zeggen, dat die pantoffels op het plaatje geweldig zijn!

Anonymous said...

Ben vanmorgen toevallig in de winkel wezen kijken de pantoffels waren er weer in grote getalen.
Misschien morgen eens kijken??

On the Run said...

scapino heeft ze weer in alle vormen en maten