Wednesday, September 10, 2008

Storingsdag?


Vandaag had ik lesvrij, was wel lekker. Ik moest nog wel dingen doen voor school, maar ik hoefde er in ieder geval niet heen. Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen, want ik had 2 lange lesdagen achter de rug. Ik word dus wakker vanmorgen en zie dat mijn wekker het niet doet. Vervolgens wil ik de tv aanzetten en dat wil niet. Aha, dat lijkt op een stroomstoring.

Kan gebeuren, ik ga eerst maar even douchen. Mijn moeder roept nog: ”Er is een stroomstoring, dus het kan zijn dat je geen warm water hebt.” Toch kwam er gewoon warm water uit de kraan. Ik kom naar beneden om even een ontbijtje te nuttigen en mijn moeder vertelt dat ze in het dorp was en alles ligt plat. Ook had ze gehoord dat het wel lang kon gaan duren. Wel bleek al snel dat de pc van mijn moeder gewoon functioneerde en het licht van de wc. De rest deed het nog niet.

Na een paar uur wachten ging mijn moeder toch maar even kijken op internet of ze al meer wisten. Leest ze dat de storing na ruim een kwartier al was opgelost. Dus ik zeg voorzichtig: “Uhm, misschien is er een stop gesprongen..” De meterkast geopend en toen zagen we inderdaad dat er 1 afweek. Binnen een paar minuten hadden we toen weer stroom. Vet grappig dat we niet bedacht hadden dat het ook intern kon zijn.

Vanavond werkte de huistelefoon niet. Blijkt er een storing bij Telfort te zijn. Je hebt van die dagen dan is alles gestoord. Mijn dag is daarom ook heel anders verlopen dan gepland. Ach, het houdt het leven interessant.

1 comment:

Maruti said...

ach ja, is eens wat anders dan dat het wel werkt. Dat is ook weer zo gewoon he :P

Gr Maruti

m.bhanot@office.ziggo.nl