Saturday, September 6, 2008

Dag vol visite


Vandaag was de dag van de visite in huize Martina. Ik was weer in Emmeloord, dus meerdere mensen hadden even bedacht dat ik wel zin had in gezelschap. En gezellig was het in ieder geval. Ik vind het heerlijk als er mensen langs komen, hartstikke leuk. Alleen zijn vind ik ook lekker, maar uiteindelijk ben ik gewoon een sociaal dier en heb ik mensen om me heen nodig. Er is toch niets leukers dan praten met andere mensen over alle dingen die een mens bezig kan houden. En met iedereen heb je weer andere gesprekken. Hoe druk ik het ook ga krijgen de komende tijd, mijn sociale leven wil ik intact houden. Dat is belangrijk voor mij.

3 comments:

Sanne Scholte said...

Gelukkig maar want ik kom ook nog jouw kant op binnenkort :D

Anonymous said...

Wat leuk dat je niet vergeten wordt.
Wij hopen dat je lekker genoten hebt om er weer een week tegenaan te kunnen.

Anonymous said...

Iedereen heeft sociale contacten nodig. Super dat ze je niet vergeten!