Tuesday, September 2, 2008

Omgefietst


Mijn goede besluit voor dit jaar is om zo vaak mogelijk op de fiets van Groningen CS naar mijn school te gaan. Het is lekker om even te fietsen in de buitenlucht en je pakt gelijk wat bewegingspuntjes per dag mee. Ik hou namelijk van fietsen en ik doe het veel te weinig, dus daarom deze doelstelling. Gisteren voor het eerst die route gefietst en ik wist het aardig te vinden, maar vanmiddag was ik het spoor totaal bijster zoals het een echte vrouw betaamt. ;)

Ik heb een prima gevoel voor richting, maar vandaag even niet. Eerst 2 rondjes gefietst en toen ben ik uiteindelijk om het centrum van Groningen heen gefietst (er doorheen is veel korter). Waar ik ongeveer 20 minuten voor nodig zou moeten hebben heeft me nu bijna een uur gekost. Leuk als je tegenwind en regen hebt. Ik was blij dat ik in de bus naar Leek zat, had het helemaal gehad. Maar vertel me nou niet dat ik niet genoeg beweging heb gehad vandaag! :D

2 comments:

Smitsky said...

Fietsen......ik heb een hekel aan dat woord ;)

Anonymous said...

Je hebt je beweging voor de rest van de week al wel weer gehad..