Sunday, September 7, 2008

Streaken


Wie vanavond Life and Cooking heeft gekeken kan de streaker niet gemist hebben. Carlo en Irene waren zeer verrast met dit onaangekondigde bezoek. De man stond in zijn slip en met de tekst ‘Bart is still alive’ op zijn buik in de studio. Toen Carlo tegen hem zei dat Paul de Leeuw een paar maanden geleden de Vegan Streaker vroeg zijn slip uit te trekken in Mooi! Weer de Leeuw, kreeg hij niet eens de kans om zijn zin af te maken. De streaker trok gelijk zijn slip naar beneden. Carlo lag toen helemaal dubbel van het lachen (vanwege de schrik, verwacht ik). Uiteindelijk hebben we niks gezien, want er gingen gelijk mensen voor het beeld staan, toen hij zijn slip naar beneden trok.

De mooiste reactie was nog wel van Julio Iglesias jr (die was ook in de studio). Hij zei dat hij dit nog nooit had mee gemaakt en voegde er nog aan toe dat hij dacht dat hij een kleintje had, maar…Ach jullie begrijpen het vervolg wel. Ik lag helemaal blauw van het lachen. Natuurlijk is het wat ongepast, maar ik hou wel van een beetje opschudding. Irene bood later haar excuses aan, vooral voor de jonge kijkers, maar dat de redactie van Life and Cooking hier ook niets van wist. Deze streaker leek van BNN te komen, gezien de tekst op zijn buik. BNN is bezig met een lidmaatschapsactie, dus dit ligt wel in de lijn. We zullen het nog wel horen.

Toch vraag ik me af waarom mensen willen streaken. Als je een boodschap wilt overbrengen kun je ook met een bord de studio inlopen. Of is het gewoon de kick?

2 comments:

Anastácio Soberbo said...

Hallo, I Love de blog.
Helaas niet meer schrijven, maar mijn Nederlands is slecht.
Een knuffel van Portugal

daydreamer said...

Dank je wel. :)

Je mag ook in het Engels reageren als dat makkelijker is en als dat lukt. Portugees wordt wat moeilijk voor mij. ;)

Een knuffel terug.