Friday, September 5, 2008

No place like home


Heerlijk dat het weekend is. Ik ben helemaal op vandaag. Mijn eerste schoolweek was vermoeiend, maar vooral ook erg leuk. Alleen moet ik nu even goed op mezelf letten en mezelf weer opladen. Voor volgende week weet ik beter waar mijn grens ligt. Dus gelukkig is het weekend en hoef ik nog niet te werken. Nu heb ik een hoop tijd voor mijn dingen. En het mooiste is dat ik vandaag ook weer thuis ben in Emmeloord. Kunnen jullie het verhaal van ‘The Wizard of Oz’? Ik ben een beetje als Dorothy, verlangend naar verre oorden, maar kom uiteindelijk ook weer graag thuis. Because there’s no place like home.

3 comments:

Anonymous said...

welcome home :-)

Anonymous said...

home sweet home..
Fijn dat je eerste week op school zo goed is bevallen, heb je trouwens leuke klasgenoten? (geen idee hoe ze dat op een hogere school noemen!)

daydreamer said...

Mijn medestudenten (je mag ook klasgenoten zeggen ;)) zijn erg leuk. Ik heb al leuke contacten gemaakt. Dat is fijn, want tenslotte moet je met ze samenwerken.