Saturday, August 16, 2008

Van eind naar begin


En ja hoor, mijn vakantie is begonnen. Vandaag mijn laatste dag als shiftleader gehad. Er is vooral heel veel door de papierversnipperaar gegaan, wat een lekker gevoel is dat. Daarnaast was het net of ik de laatste 3 jaar herbeleefde. Zo van: ‘O ja, dat hebben we ook nog meegemaakt.’ Ik heb wat in mezelf zitten grinniken, om vervolgens doodleuk alle bewijzen door de versnipperaar te halen. Al het recente werk heb ik overigens wel netjes doorgegeven. Sleutels zijn ingeleverd, tijd om de volgende fase in te gaan. Maar voordat ik begin met mijn studie (heb al bericht dat ik mijn OV mag ophalen), is mijn vakantie nog een tussenfase.

Vanavond even naar Zwolle bij vrienden geweest die al eens in Griekenland (ze zijn echte Griek-freaks) op vakantie zijn geweest. Zij hebben me overladen met boeken en informatie, dus dat komt helemaal goed. Ook heb ik alvast een voorproefje op het Griekse eten gehad. Wat kunnen zij toch lekker koken (en het was nog gezond ook)! Daarna nog gewandeld en genoten van het prachtige weer en het mooie uitzicht. Het was een heerlijke avond! Morgen nog naar mijn ouders en dan maandag Melissa ophalen. Genoeg te doen dus.

3 comments:

Smitsky said...

Fijne vakantie, geniet ervan! maar dat zal wel lukken ;)

Simone said...

Fijne vakantie!!! geniet er maar van voordat je de boeken weer in moet duiken :p

Sanne Scholte said...

Veel plezier op vakantie, leuk dat je bij J&S was...