Wednesday, August 13, 2008

Mijn nieuwe wagentje

Mijn Daihatsu Applause had al een jaar lang problemen. Hij reed geweldig, maar soms had die gewoon kuren. Je bent het dus echt wel zat als de auto gewoon dienst weigert. Een auto moet rijden, daar heb ik hem voor gekocht. Dus werd het hoog tijd om een vervanger te zoeken. Mijn vader heeft gejaagd op goedkope, nog redelijk uitziende auto's, haha. En dit is hem dus geworden...

En ik ben er zo blij mee, ik kan er heel wat mee vervoeren en hij rijdt echt geweldig. Ik heb de A6 en A7 al behoorlijk onveilig gemaakt met mijn nieuwe wagentje.
Ik zal alleen het spontane applaus missen voor mijn Applause. :D

5 comments:

Anonymous said...

Ziet er leuk uit!

Smitsky said...

Met deze kun je tenminste thuiskomen! Scheelt een hoop binnensmonds getier, of niet dan?

Anonymous said...

Fijn dat de auto prettig rijd.
Op de foto staat tie er goed op.

Sanne Scholte said...

Hey leuk ding!

Das altijd erg fijn een auto die wel luisterd als jij dat wilt :D

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

MissNonsens said...

Veel plezier met je nieuwe karretje! Zo'n auto rijdt geweldig kan ik uit ervaring melden!