Sunday, August 3, 2008

Save me from myself


Ik ben een beetje van slag vandaag. Niks ernstigs, ik zit mezelf gewoon in de weg. Het kostte me vanmorgen al veel moeite om op te staan. Nog meer dan anders. Ik kon echt niet op gang komen en voelde me niet helemaal fit. Maar het is ook moeilijk uit te leggen wat me nu precies mankeerde. Dus ik ging gewoon door, moest tenslotte werken. Eenmaal op het werk aangekomen ging het wel. Totdat ik krampen begin te krijgen en de rest van de dag bleef er zo'n nare buikpijn zeuren. Net irritant genoeg om me inmiddels af te vragen of ik de dag niet kon doorspoelen, naar bed kan gaan en dan morgen weer superfit wakker worden. Helaas, zo werkt het niet. Het beste medicijn is mezelf te verwennen. Dus nu lekker koken en eten en dan uitgebreid op de bank hangen met een pot thee al kijkend naar een echte meidenfilm. Zo kom je zulke dagen het beste door. En morgen? Dat zien we dan wel weer! ;)

6 comments:

Smitsky said...

Uhm...heeft het iets te maken met je vorige bloggie? ;)

daydreamer said...

Zou kunnen, dan stop ik per direct, haha.

Anonymous said...

Je hebt er van die dagen tussen, dat alles tegen lijkt te zitten..
Gaat het al wat beter met je?

Tummetje said...

Tja, we zijn vrouwen. Die hebben daar wel eens last van.

Smitsky said...

Heb er nu ook last van....

daydreamer said...

Bij mij is het al weer over. Hopelijk bij jou ook weer snel, Smitsky. :)