Friday, August 15, 2008

Laatste loodjes


De laatste loodjes wegen het zwaarst, zeggen ze altijd. Nou, daar kan ik helemaal over meepraten. Druk heb ik het niet, maar ik wil toch alles goed afronden. Gisteren een drukke dag geweest wat werk betreft en mocht tot 0.00u. Vanmorgen protesteerde mijn lichaam toch wel heel heftig. Het was alsof ik een mokerslag had gehad. Helemaal stuk! Was in staat om een vrije dag op te nemen en toen dacht ik: Je bent er bijna, nog 2 daagjes… Met dat in mijn achterhoofd ben ik vanmorgen opstaan, want de finish is in zicht.

Ik hoef op het moment nog maar 1 dag te werken en dan heb ik vakantie. Dus alles moet nog even afgesloten worden op het werk. Heel blij zal ik zijn als ik morgen de deur van het werk kan dicht trekken en aan mijn vakantie mag beginnen. Want bij iedereen gaat de tijd toch langzamer in de laatste week? Je lijkt er ineens heel erg aan toe, terwijl dat volgens mij komt omdat je weet dat de vakantie eraan komt. Dus volgende week lig ik lekker in de zon op het strand te genieten van mijn welverdiende vakantie!

3 comments:

Tummetje said...

Veel plezier!!!!!

Anonymous said...

Het klopt wel, de laadste loodjes zijn het zwaarst, je bent in gedachten toch aan het aftellen naar je vakantie en dan gaat de tijd erg langzaam op je werk..
Een hele fijne vakantie!!

elbakero said...

Hele fijne vakantie!