Friday, August 29, 2008

A little sad


Op dit moment heb ik een beetje een dubbel gevoel terwijl ik deze blog schrijf. Heel graag zou ik jullie vertellen dat het fijn is om weer terug te zijn, maar dat voel ik niet echt zo. Geef me wat dagen. Ik ben net thuis, want ik heb Melissa weer op het vliegtuig gezet naar Duitsland. En dat betekent dus het einde van 11 geweldige dagen. We hebben heel veel gedaan en ook beleefd. Het was onvergetelijk. Nu ben ik alle foto's aan het doorkijken. Morgen zal ik een kort verslag doen van onze dagen. Eerst ga ik nog even nagenieten. Nu kan het nog, want maandag begin ik met school...

1 comment:

Anonymous said...

hey hoi

dat is meestal zo he na een vakantie. zeker als het erg leuk is.
dan gaat de tijd veel te snel.
geniet nog maar lekker na. en veel succes maandag met je eerste schooldag/week.