Saturday, August 2, 2008

Snoep verstandig


Het is de laatste weken voor mij de gewoonte geworden om snoep mee te nemen naar het werk. Het is begonnen na mijn verjaardag. Dan neem je natuurlijk wat mee om te trakteren. Vervolgens kijk ik thuis in mijn kast en ligt er nog allerlei snoep. Ik ben doorgaans niet echt van het snoep, maar meer van de chips, dus vandaar dat sommige dingen maar niet opkomen. Dus dan nemen we het maar mee naar het werk, zijn ze daar ook weer blij. :D

Inmiddels zit ik dus al ruim 2 weken uitgebreid snoep te kanen als ik op het werk zit. Dat is zich dus aan het ontwikkelen in een slechte gewoonte. Maar over 2 weken heb ik vakantie, dus ik heb besloten dat ik dan drastisch minder. Nog 2 weken later ben ik aan de studie en dan wordt eigenlijk alles anders, dus lijkt me een goed moment om deze slechte gewoonte af te leren. Maar voorlopig snoep ik dus nog even lekker door!