Monday, August 11, 2008

I'm going to Crete!



Totaal onverwachts, maar ik ga op vakantie naar de zon volgende week. Een aantal dagen geleden mailde mijn vriendin uit Duitsland. We waren al een tijd aan het proberen om wat af te spreken in mijn vrije weken, maar het bleef nog een beetje open. Totdat ze dus vorige week vroeg of ik zin had om met haar naar de zon te gaan. Na een korte twijfel wist ik het: Natuurlijk wilde ik mee! Dus zo gezegd, zo gedaan. We hebben ons volledig moeten verdiepen in low-budget zonnige vakanties. Helemaal niet erg!

Aangezien zij in Stuttgart woont en ik in Emmeloord moesten we natuurlijk die afstand nog overbruggen. Het was dus de bedoeling dat ik naar Stuttgart ging en van daaruit met het vliegtuig naar de zon. Alleen kwamen we met ons budget dan alleen in smoezelige hotels of met slecht eten terecht. Totdat ik ging zoeken vanuit Nederland, België of West-Duitsland. Bleek dat het veel goedkoper (en voor dat geld kwalitatief beter) was om vanuit Nederland te vliegen. Nu komt zij dus richting Nederland voor een paar dagen en dan vliegen we vanuit Amsterdam naar Kreta. Lekker toch?

Woensdag 20 augustus hou ik het dus voor gezien in Nederland. Ik ga nog even de zon opzoeken en uitrusten, voordat ik weer in de schoolbanken zit. What a life!

3 comments:

The world according to El said...

Wat heerlijk precies wat een mens soms zo nodig kan hebben. Een heel prettige vakantie!!

Blondie Power said...

Niets te klagen lijkt me!

Sanne Scholte said...

Kijk helemaal geregeld :D

Heerlijk, veel plezier meid, ben nu wel een beetje jaloers hihihi