Tuesday, August 5, 2008

Oplaadmomentje


Na morgen begint mijn weekend en dan nog een week en dan heb ik vakantie. De eindstreep begint in zicht te komen. Maar eerst bereid ik me voor op 2 daagjes Leek. Morgenmiddag na mijn werk pak ik mijn spullen en rijd ik naar Leek. Het gerucht gaat dat ik daar mag bbq-en. Heb ik nog niet gedaan dit seizoen, dus ik vind het helemaal niet erg!

Het is tijd voor een ontzie-Martina-even-momentje. Sinds de ziekte van Pfeiffer in mijn lichaam heeft gezeten ben ik nogal snel moe. Het gaat elke dag een beetje beter, maar ik ben zeker nog niet de oude. Sinds een paar maanden doe ik weer veel alleen, maar het valt soms tegen om mijn hele huishouden erbij te runnen. Dat wil niet, dus ik word waar mogelijk geholpen. Heel fijn!

Heerlijk vind ik het om alleen thuis te zijn, maar nu ben ik na een bepaalde tijd gewoon extreem moe en moet ik me even opladen. Op zo’n moment vertrek ik weer naar Leek. Dan hoef ik even niet overal aan te denken en kan ik gewoon ontspannen. Vanaf morgenavond mag ik me weer opladen voor nog ruim een week werken, ik kan niet wachten tot die week ook voorbij is!

3 comments:

Anonymous said...

Op jezelf wonen is heerlijk, maar af en toe terug onder de vleugels van je ouders is ook heerlijk!
Geniet ervan..

Anonymous said...

Je bent zoals altijd hartelijk welkom bij ons in Leek.
Zet nog even door en wij stomen je klaar voor het laatste weekje voor je vakantie.
Kus Mams

Tummetje said...

Dat gaat helemaal goed komen met zulke ouders