Sunday, August 10, 2008

Na een avondje vriendinnen

Heerlijk om je vriendinnen over de vloer te hebben, maar ze laten duidelijk sporen achter.


De brie gesmolten, het lege pak sap en de lege fles wijn op de tafel, plastic kan gewoon blijven liggen, het maakt helemaal niet uit. Opruimen is toch niet nodig?

En natuurlijk, we zijn niet dronken! Al doet deze foto's toch anders vermoeden (gezien het beeld)...

Nee hoor, ik overdrijf enorm. We gedragen ons netjes en ze laten de boel altijd netjes achter, maar het geeft een goed beeld van hoe zo'n avondje gaat. ;)
Het was wel laat trouwens, maar gelukkig kon ik vanmorgen uitslapen. :)

4 comments:

Sanne Scholte said...

Hahaha lekkere vage foto ;-)

Het was beregezellig, had buikpijn van het lachen...

Vandaag mega uitgeslapen, had het wel nodig hahaha...

Nu weer in me bedje even op de laptop, morgen weer op tijd naar het werk ;-)

Simone said...

Volgens mij herken ik daar zo in de vreemde foto mijn zus :P

zo zag ze er niet uit toen ze midden in de nacht thuis kwam. Uitslapen kon ze idd goed haha.

Smitsky said...

Zo?? Weer de "beest" uitgehangen? ;)

daydreamer said...

Ach ja, je moet wat met je zaterdagavond. :)