Saturday, February 28, 2009

Tijd voor afleiding


Gisteren had ik er even flink de balen in en zonk mijn motivatie naar het nulpunt, omdat ik mijn theorietoets niet gehaald had. De vorige helaas ook nog niet, een flink struikelblok dus. Trouwens een lekker moment om vlak voor het weekend de uitslagen bekend te maken. Maar goed, ik heb er weer alle vertrouwen in, want iemand heeft me flink gemotiveerd. Dank je, meis, ik ben er weer bovenop. We gaan er gewoon weer tegenaan.

Vandaag een volle dag, dus genoeg afleiding. Ik ben overigens net wakker (oh, wat is het weer vroeg), want ik mag zo naar het werk. Daarna ga ik de dijk over, zoals Check this out dat altijd noemt. Alhoewel ik via Amsterdam rijd. Tja, vorige week niet kunnen komen op de verjaardag, dus dan gaan we nu gezellig even buurten. Lekker racen over de snelweg met een leuk cd-tje in mijn cdspeler. Ik kijk er naar uit. Kan wel wat afleiding gebruiken!

1 comment:

Simone said...

Afleiding zul je vast genoeg gehad hebben:)