Sunday, February 1, 2009

Hoogspanning


Pfff… ik zit er weer middenin: Toetsen! En dit keer sta ik echt onder hoogspanning. Ze hadden mij beter niet kunnen vertellen dat de praktijktoets van komende week door velen niet gehaald wordt. Nu ben ik de hele tijd bang dat ik dingen over het hoofd zie of dat ik er te luchtig over ga denken. Arghh! Maar goed, ik moet er toch doorheen. Als ik maar mijn best heb gedaan, de uitslag telt niet. Het komt anders vanzelf wel een keer.
Weet je waar ik ook helemaal knetter van wordt? Van portfolio’s. Echt waar, toen ik 7 jaar geleden op school zat, deden ze daar nog niet aan. Nu dus wel en ik vind het vreselijk. Morgen heb ik dan uiteindelijk alle portfolio’s ingeleverd en kan ik weer opgelucht ademhalen. Als laatste deze week heb ik nog een theorietoets en dan ben ik weer toetsvrij. Dan trakteer ik mezelf op een borrel. Ach, ook al ben ik nu niet zo blij met school, over een week is dat weer verdwenen en kan het me niet meer schelen. Wat een gelukzalig vooruitzicht! :P

1 comment:

The world according to El said...

Het komt best goed, gewoon rustig blijven en diep ademhalen.