Wednesday, February 25, 2009

Motivatie zoek


Vandaag lekker een dagje vrij gehad. Normaal ben ik op mijn vrije dag altijd erg druk bezig met school, maar er is niets wat ik per se moet doen en dus had ik ook niet zo veel zin. Ik merk dat ik nog een beetje moet inkomen na de vakantie. De motivatie is nog niet helemaal aanwezig, maar het gaat elke dag een beetje beter.

Dus heb ik vandaag naast het huishouden spelletjes gespeeld op mijn laptop. In mijn vakantie heb ik me helemaal uitgeleefd op spelletjes en nu mis ik tijd om meer spelletjes te spelen. Daarom heb ik dat vandaag maar weer gedaan. Nu wilde ik vanavond weer verder, maar dat wordt hem niet meer. Het is bijna bedtijd en ik moet nog even wat mails beantwoorden. Daarnaast moet ik mijn spullen nog pakken, want morgen weer terug naar Emmeloord. Volgende keer beter!

No comments: