Friday, February 6, 2009

Zelfscankassa’s


Hebben jullie ze al gezien of gebruikt? De zelfscankassa’s? Ik heb ze van de week voor de eerste keer gezien en moest ze natuurlijk gelijk even een keer gebruiken. Het is een beetje ingewikkeld om uit te leggen hoe het werkt, maar in ieder geval moet je de producten zelf scannen en daarna kun je betalen. Hoe ze daar de exacte controle op houden weet ik niet, maar het was best cool om te doen. Ik zou het alleen niet aanraden met een winkelwagentje vol boodschappen. Dat kost een beetje veel tijd, maar daar schijn je weer andere kassa's voor te hebben, die kunnen een volledige winkelwagen aan.

Verder heb ik me deze week vooral geconcentreerd op de toetsweek. Of het enigszins wat heeft uitgehaald moet later nog blijken, maar goed, ik ben er vanaf. Deze week heb ik ook geholpen in de catering tijdens de presentaties van de scripties. Toen heb ik ook nog een presentatie gezien en dat was heel erg interessant. Nu heb ik een idee waar ik uiteindelijk naar toe moet werken in mijn studie.

No comments: