Sunday, February 22, 2009

Theater en zo


Het is geen geheim dat ik elke kans aangrijp en elke cent spaar om een avondje naar het theater te gaan, dus gisteravond was ik te vinden in Dronten bij High School Musical, de musical. Inderdaad, net als mijn zeer gewaardeerde collega’s El en Nance die ook al schreven over deze avond. Samen met een vriendin hebben we nog niet zo lang geleden besloten dat we naar HSM wilden. Eerst nog maar een keer de film gekeken met haar kids, maar we zijn met zijn 2-tjes naar de musical gegaan. En dat was een succes!

Eerst even bij de pizzeria gegeten en daarna naar het theater. Nadat er een heel gedoe was over dubbele boekingen, had iedereen dan eindelijk een plek. Het feest kon beginnen. Vanaf minuut 1 was ik geboeid door de musical, het vloog voorbij. Het was beter dan ik me van te voren had kunnen bedenken. Ik zat er helemaal in en ik zag dat mijn vriendin ook genoot, en anders vertelde ze het me wel. Ook zaten er echt komische stukken in. Nee, HSM is niet alleen voor kids, genoeg leuks voor the adults. Ik vond het jammer dat het afgelopen was, heb nu al 24 uur de liedjes in mijn hoofd. En daar word ik behoorlijk vrolijk van.

O ja, voor ik het vergeet, sinds vandaag staat er een widget (gadget) op mijn blog, Hyves en Facebook om musicalblog.nl te promoten. Probeer hier zo vaak mogelijk op te klikken (je wordt dan doorgelinkt naar de site, er kan niets raars gebeuren), want wanneer ik de meeste bezoekers trek de komende 3 maanden, dan win ik een musical pakket. Dat lijkt me toch het proberen waard, dus please help me! :D

2 comments:

The world according to El said...

Het was echt heel erg leuk en ik zal klikken

Sanne Scholte said...

wat leuk zeg en zo dichtbij ook nog!

Geklikt :D

-x-
Sanne