Tuesday, February 17, 2009

De huishoudbeurs



Altijd dacht ik bij de huishoudbeurs alleen maar aan saaie huisvrouwen die 1x in het jaar hun uitje hadden. Verder had ik het vooroordeel dat er alleen maar huishoudelijke apparaten te vinden waren en andere praktische dingen. Voor dit gebeuren voelde ik me dus al die tijd veel te jong. Totdat On the Run me mee vroeg om naar de huishoudbeurs te gaan. Nu vond ik mezelf wel rijp genoeg voor huisvrouwenmentaliteit en heb ik begrepen dat de huishoudbeurs uit meer bestaat dan schoonmaakartikelen. Dus vandaag waren we dan in de RAI. Tja, en dat er veel vrouwen zijn en dat het er druk is, dat kun je verwachten.

Wat heb ik gedaan?
Een computer heeft mijn toekomst bepaald op basis van mijn geboortedatum en mijn handschrift heeft een persoonsbeschrijving naar voren laten komen. We hebben een kookworkshop gedaan m.b.v. de Nintendo DS. Die vertelde wat we moesten doen. De tortillachips met zelfgemaakte salsa dip was heerlijk. Ik ben er ook achter gekomen welke kleur wat met je doet. Rood staat voor energie, blauw voor vertrouwdheid, enz. enz.

Wat heb ik gescoord?
De tas van de huishoudbeurs met producten en kortingsbonnen heb ik natuurlijk binnengesleept, want zoiets is altijd een leuk verrassingspakket. Daarnaast heb ik een boek gekocht: Passiespel van Richard Montanari, schijnt heel spannend te zijn. Ik moest aan een rad draaien en die gaf aan wat je voor het boek moest betalen, 2 euro in mijn geval. Ook ben ik even bij Zylom langs geweest en daar kreeg je gratis het spel Pastry Passion. En als laatste heb ik een My Ukki Pillow gescoord. Ik ben dol op die kussentjes.

Verder hebben we nog een aantal pogingen gedaan om aan prijsvragen mee te doen. Je weet nooit of je wat wint. Niet geschoten is altijd mis. Daarna waren we het wel zat en zijn we de trein weer opgestapt. Het was in ieder geval een geslaagde dag. En nu ben ik moe, dus ik ga maar lekker op tijd naar bed. Koopjes scoren kost tenslotte energie, haha.

1 comment:

Nance said...

Klinkt erg gezellig! Ik ben er ook nog nooit geweest maar als ik dit zo lees moet dat snel veranderen.