Saturday, February 7, 2009

Spring is coming


De lente komt eraan en weet je hoe ik dat weet?
1) Het is alweer langer licht ‚s avonds.
2) Het weer wisselt deze dagen van een lekker zonnetje tot regen, precies de lente.
3) Het is over een week VOORJAARsvakantie.
Ik weet het, het zijn niet echt sterke redenen, maar ik vind het wel weer tijd voor de lente. Vanaf Kerst bedenk ik me al dat het dan alleen maar lichter buiten wordt en vanaf februari denk ik me in dat het al bijna lente is. Ik ben namelijk niet zo’n winters type. Dus wat mij betreft: Kom maar op met het voorjaar!

3 comments:

The world according to El said...

hier ook!!! ik verlang er ook zo naar en ik denk precies zo. Ook kreeft???

Anonymous said...

Van mij mag het wel zomer worden, lekker weer hele dagen naar buiten, lekker warm..

BadBunny said...

Ik mag volgende maand zelfs al zomer proeven, in ZA! Daar is het nu zo'n 26 graden. Heerlijk, ik kan ook heel goed wat zonlicht gebruiken! En daarna rol ik zo door naar het voorjaar en de zomer hier!