Monday, February 2, 2009

Huh? Ik rij op de Dam?


Afgelopen zaterdag ben ik in Carré geweest. We hebben Les Miserables gezien en ik moet zeggen; Het was fantastisch! Alles klopte gewoon, de muziek was prachtig, het verhaal is boeiend en er werd goed geacteerd en gezongen. Ik heb inmiddels al veel musicals gezien, maar dit was wel één van de (misschien wel DE) beste musical die ik tot nu toe gezien heb.

Het was na elf uur afgelopen en toen moesten we de stad weer uit, maar alles was natuurlijk opgebroken. Tja, ik kon natuurlijk niet de kant op die ik wilde. Dus ging ik richting het centrum. Ik had alleen geen idee dat we echt in het centrum waren. Ineens zegt mijn moeder: “En hier is de Dam.” Dat was raar, nu reed ik echt dwars door het centrum. Normaal loop ik daar alleen en ik heb altijd het gevoel dat er praktisch geen auto’s zijn. Nu was het andersom, er waren minder mensen en meer auto’s. Het had een soort surrealistisch effect.

Vervolgens kwam ik weer op de A10 en dat vind ik altijd zo mooi. Goed uitzicht op Amsterdam! Misschien ga ik ooit nog wel eens een rondje A10 doen, gewoon voor het leuk.

No comments: