Sunday, February 8, 2009

Talentenjachten


Al tijden hoor je de critici vertellen dat het einde der tijden omtrent de populariteit van de talentenjachten nu echt moet zijn aangebroken. Maar helaas voor alle niet-fans, talentenjachten op tv blijven populair. En eerlijk gezegd, ik kijk zelf ook graag naar talentenjachten. Niets zo mooi als genieten van nieuw en uniek talent. Vooral op muziekgebied.

De leukste muzikale talentenjacht vind ik X factor. Waar Idols en Popstars vooral lijkt te draaien om uiterlijk vertoon, vind ik dat bij X factor dit aspect minder sterk naar voren komt. Daarnaast vind ik het erg leuk dat groepjes en oudere mensen ook een kans krijgen. Verder zou je denken dat er toch echt geen nieuw talent meer in Nederland rond zal lopen, maar nee, het vat is nog niet leeg. In ieder geval ben ik weer zwaar onder de indruk van het talent. Ik kijk daarom dit seizoen gewoon weer!

No comments: