Tuesday, February 24, 2009

Opmerkelijke combi


Vandaag zag ik een man met lang haar, een trainingspak, sportschoenen, leren jas en een laptoptas. Ik vond het een opmerkelijke combinatie, maar het zette me wel aan het denken. Het kon 2 kanten op; Of hij wil duidelijk niet in een hokje geplaatst worden, of hij wist vanmorgen niet wat hij wilde aantrekken en daarom heeft hij gewoon maar uit de kast getrokken wat hij het eerste tegen kwam. Of allebei natuurlijk. Ik denk dat veel mensen zouden zeggen: Dat trek je toch niet aan! Daarom vond ik het des te leuker dat hij gewoon daarin rond liep, want veel te veel mensen trekken zich wat aan van de meningen van anderen. Ik overigens ook, hoor. :P

2 comments:

BadBunny said...

Hm, ik denk dat ie gewoon geen vrouw heeft whahaha!

daydreamer said...

Dat kan natuurlijk ook! :D